loading...
بلاگر تولز - ابزار، قالب و گرافیک
آخرین ارسال های انجمن
محمدعلی بازدید : 2949 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (10)

با استفاده از قالبی که امروز برای شما آماده ساخته ایم می توانید به راحتی برای سایت یا وبلاگ خود یک درگاه پرداخت آنلاین امن بسازید این قالب تنها برای سرویس پرداخت آنلاین جهان پی ساخته شده است و با بقیه سرویس ها سازگاری ندارد.

قالب بسیار ساده و زیبا می باشد و توسط جهان پی تایید شده است.

با عضو شدن در سایت از امکانات بی نظیر ما استفاده کنید و مشکلات خود را در انجمن مطرح کنید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیما در تاریخ 1394/07/18 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز: اطلاعاتی که شامل "نام نام خانوادگی،مبلغ، ایمیل ،شماره تماس" در صفحه پرداخت هست، در کجا ذخیره میشه؟(در سایت جهان پی یا سرور سایت خودمون)
پاسخ : سایت جهان پی

این نظر توسط amin4122 در تاریخ 1394/06/28 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

سلام، من قالب رو درست گذاشتم و مشکلی هم در نمایش ندارم و عملیات پرداخت انجام میشه
اما وقتی callback میشه به سایت اصلی که لینکش رو قبلا توی کد قالب گذاشته بودیم، میره تو صفحه 404 سایت چون یه متغییر باید توی صفحه به اسم au وجود داشته باشه اما رزبلاگ فقط از html پشتیبانی میکنه
راه حلی دارید؟
پاسخ : سلام، شرمنده مدتی نبودم. درست میگید چون یه قالب html هست انتظار بیشتری نمیشه داشت که مثل اسکریپت کار کنه ولی یه قالب جدیدتر طراحی کردم برا اسکریپت هست که اگه بشه اونو تبدیل میکنم تو سایت میزارم

این نظر توسط محسن رضایی در تاریخ 1393/10/27 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

داش من خیلی عجله دارم ممنون میشم زودتر مشکل کارو بگید هر کاری میکنم مینویسه نمیشه این ادرسو درج کنید

این نظر توسط محسن رضایی در تاریخ 1393/10/27 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

سلام داش خوبی من همه کارا رو انجام میدم
کدی رو که جها پی بهم میده رو کپی پیست که میکنم و اعمال تغییرات رو میزنم مینویسه اامکان درج عبارت jahanpay.com در قالب یا محتوای صفحه وجود ندارد
ممنون میشم مشکلمو حل کنید هر چه سریع تر ممنون از سایت عالیتون
پاسخ : سرویس دهنده شما جهان پی را تحریم کرده است

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/10/07 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

ببخشید فیل رو باید اپلود کنم کدوم قسمت متوجه نشدم اگه میشه لطف کنید برام بیشتر توضیح بدید
پاسخ : عزیز فایل دانلود کنید کد موجود در قایل در یه صفحه جداگانه قرار بدید و تغییرات را اعمال کنید

این نظر توسط amin4122 در تاریخ 1393/01/16 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی عالیه فقط لطفا آموزش این طراحی ها هم بذارید و به من هم خبر بدید

این نظر توسط asildesign در تاریخ 1393/01/01 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

ممنون
خیلی لازمش داشتم.


این نظر توسط music besaz در تاریخ 1392/11/23 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

عالی
پاسخ : خواهش میکنم.
ولی بازم تاکید میکنم مراحل درست انجام بدید در اخر هم یه تست بکنید که مشکلی نداشته باشه.

این نظر توسط ghazal در تاریخ 1392/10/17 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

سلام من ساختم به مشکل خوردم میشه نگاه کنید و مشکلش بگید
http://www.ilianphoto.ir/ilianphoto223
پاسخ : سلام
نگفتیم کل کدی که جهان پی میده رو کپی کنید فقط یک کد هست که اونو باید کپی میکردید.
یکبار دیگه اموزش ها را بخوانید و اگر نتوانستید دوبار درخواست دهید تا قالب را برایتان درست و ارسال کنیم.

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/10/10 و 2:44 دقیقه ارسال شده است

ممنون.خیلی خیلی ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 313
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11934
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 986
  • بازدید ماه : 1,269
  • بازدید سال : 3,796
  • بازدید کلی : 4,299,924